FAQ

 

Objednávka tovaru
Objednávka tovaru

Ako môžem u Vás objednať tovar?

  • Ideálne ak si spravíte objednávku cez eshop, ale pokiaľ je to pre Vás nevyhovujúce, môžete nám zavolať na tel. čísla 0910 901 579 alebo 0911 542 930 alebo poslať objednávku emailom na eshop@elstrote.sk 

Akým spôsobom môžem zaplatiť za objednávku?

  • Platba je možná prevodom na účet vopred, kartou online alebo na dobierku. Dobierka je spoplatnená 1,50 eur. V prípade , že si tovar vyzdvihnete osobne, je možné platiť aj v hotovosti u nás v predajni v Dolnej Marikovej.

Aké sú možnosti dopravy a koľko ma to bude stáť?

  • Momentálne posielame tovar cez služby GLS a PACKETA. V prípade GLS si môžete zvoliť výdajné miesto za 3,10 eur, alebo kuriéra na adresu za 4 eur. V Packete ponúkame možnosť na výdajné miesta alebo Z-boxy v cene 3,69 eur. Ak ste z okolia , je možné si tovar vyzdvihnúť aj u nás na predajni v Dolnej Marikovej.

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

  • Nie, môžete nakupovať bez registrácie, ale s registráciou získavate zľavy na nákup.

Chcem sa registrovať. Ako mám postupovať?

  • Na počítači je postup nasledovný: V pravom hornom rohu kliknete na strednú ikonku panáčika  a v zobrazenom okne kliknete na "Nová registrácia" . Ak ste koncový spotrebiteľ bez IČO necháte prvú možnosť, ak ste firma alebo živnostník, ktorý chce nakúpiť pre vlastnú spotrebu, zvolíte druhú možnosť  (FIRMY A ŽIVNOSTNÍCI), ak chcete nakúpiť za účelom ďalšieho predaja , zvoľte tretiu možnosť (VEĽKOOBCHODNÝ ODBERATEĽ)
  • Na mobile alebo tablete kliknite v pravom hornom rohu na tri čiarky  , potom úplne dole na "Prihlásenie" a následne na "Nová registrácia".

Kedy mi príde tovar?

  • Keď si v detaile produktu vyberiete konkrétnu farbu aj veľkosť (aj tovar je vo viacerých prevedeniach) , zobrazí sa Vám dodacia doba.  Detailnejšie vysvetľujeme jednotlivé dodacie doby v tomto článku. 

Ako zistím, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?

  • Po naskladnení všetkých položiek z objednávky Vás budeme telefonicky kontaktovať. V prípade, že sa nám nepodarí spojiť, pošleme Vám email. 

Ako zistím stav mojej objednávky?

  • Po prihlásení sa do svojho účtu, kliknutím na ikonku panáčika vpravo hore sa dostanete do svojho klientského centra, kde nájdete prehľad všetkých Vašich objednávok. Po prijatí objednávky sa stav prepne na "vybavuje sa" , čo znamená, že dávame dokopy všetky položky z objednávky. Ak je objednávky odoslaná, stav bude "vybavená". Stav si viete preveriť u nás aj telefonicky na tel. čísla 0910 901 579 alebo 0911 542 930, alebo mailom na eshop@elstrote.sk

Nestihnem si prevziať objednávku na výdajnom mieste. Je možné predĺžiť dodaciu dobu?

  • Áno, od každého prepravcu Vám príde email s informáciou o odoslaní, kde si viete upravovať aj dĺžku úložnej doby (cca o 2 dni). Ak by ste si nevedeli rady, neváhajte nás kontaktovať.

 Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?

  • Objednávku môžete dopĺňať, ak nebola ešte odoslaná, ale je možné, že sa potom predĺži dodacia doba. Zrušenie objednávky alebo niektorých položiek je možné len pokiaľ tovar nie je už objednaný. Tieto zmeny je ideálne nám čo najskôr nahlásiť telefonicky na tel. čísla 0910 901 579 alebo 0911 542 930.

 

Čítať článok
Výmena a vrátenie tovaru
Výmena a vrátenie tovaru

Je možné vrátiť tovar z objednávky?

  • Áno , máte právo do 14 dní tovar vrátiť, ak Vám nevyhovuje z akéhokoľvek dôvodu. Táto možnosť sa nevzťahuje na produkty, ktoré nie je možné znova predať z hygienických dôvodov, napr. štuple do uší, respirátory nebalené individuálne a pod. 
  • Pokiaľ ste nakupovali ako firma (na IČO) je vrátenie možné len po predchádzajúcej dohode na eshop@elstrote.sk alebo 0910 901 579.

Ako mám postupovať pri vrátení?

  • Nepoškodený tovar pošlite do 14 dní na našu adresu ELSTROTE spol. s r. o., 018 02 Dolná Mariková 551,  spolu s priloženým formulárom na odstúpenie. V prípade ak vraciate obuv, prosíme o obalenie krabice a až potom je lepenie. Lepením priamo na krabicu ju znehodnocujete. Ďakujeme za pochopenie. Následne Vám vystavíme dobropis a zašleme peniaze na účet.

Potrebujem vymeniť veľkosť objednaného tovaru. Ako mám postupovať?

  • Nepoškodený tovar pošlite do 14 dní na našu adresu ELSTROTE spol. s r.o., 018 02 Dolná Mariková 551,  spolu s priloženým formulárom na výmenu. V prípade ak vraciate obuv, prosíme o obalenie krabice a až potom je lepenie. Lepením priamo na krabicu ju znehodnocujete. Ďakujeme za pochopenie. Následne Vám zašleme požadovanú veľkosť. Ak chcete tento proces urýchliť, môžete nás o požadovanej výmene vopred informovať emailom na eshop@elstrote.sk

Chcem vymeniť tovar za úplne iný tovar. Je to možné?

  • Áno je to možné do 14 dní. Postupovať môžete rovnako ako v predchádzajúcom bode, alebo môžete tovar vrátiť s formulárom na odstúpenie od zmluvy a následne si objednať požadovaný tovar. My Vám na vrátený tovar vystavíme dobropis, a započítame ho s faktúrou za požadovaný tovar. Rozdiel v sume si uhradíme podľa dohody. 

Vrátil som tovar. Kedy mi budú vrátené peniaze?

  • Peniaze za vrátený tovar posielame vždy naraz , keď sa robia úhrady. Zväčša je to najneskôr do týždňa od prijatia tovaru. 

 

Čítať článok
Reklamácie
Reklamácie

Ako mám reklamovať zakúpený tovar?

  • Zašlite prosím reklamovaný tovar na našu adresu ELSTROTE spol. s r. o. , 018 02 Dolná Mariková 551 , spolu s priloženým formulárom  

Potrebujem originálny obal pri reklamácii?

  • Pokiaľ ho máte, budeme radi keď tovar pošlete v originálnom balení, ale nie je to pri reklamácii nevyhnutné.

Ako dlho budete riešiť reklamáciu?

  • Reklamácie vybavujeme bezodkladne a bez zbytočného naťahovania. Ak sa však nejedná o náš výrobok, musíme tovar postúpiť dodávateľovi a teda doba vybavenia môže trvať dlhšie, maximálne však zákonných 30 dní.

Kde sa mám informovať, v akom stave je moja reklamácia?

 

Čítať článok
Pre firmy
Pre firmy

Chcem nakupovať na IČO. Mám u Vás nejaké výhody?

  • Všetky firmy a živnostníci , ktorí sa u nás zaregistrujú, nakupujú celý sortiment ( okrem dopredajov) so zľavou 10%. Registrácia je potrebná len kvôli automatickému uplatneniu zľavy. Veľkoobchodný odberatelia majú samostatný veľkoobchodný cenník.

Ako sa mám registrovať?

  • Na počítači je postup nasledovný: V pravom hornom rohu kliknete na strednú ikonku panáčika  a v zobrazenom okne kliknete na "Nová registrácia" . Vyberiete druhú alebo tretiu položku - podľa toho či nakupujete pre potreby vlastnej firmy (FIRMY A ŽIVNOSTNÍCI) alebo za účelom ďalšieho predaja (VEĽKOOBCHODNÝ ODBERATEĽ)
  • Na mobile alebo tablete kliknite v pravom hornom rohu na tri čiarky  , potom úplne dole na "Prihlásenie" a následne na "Nová registrácia".

Ako viem, že sa mi zobrazujú už zľavnené ceny?

  • Po registrácii, pri ktorej zvolíte príslušnú kolónku FIRMY A ŽIVNOSTNÍCI alebo VEĽKOOBCHODNÝ ODBERATEĽ, Vám príde od nás mail s informáciou o schválení Vašej registrácie. Musíte počkať na tento mail a následne sa prihlásiť do svojho účtu. 

Platia pre mňa rovnaké pravidlá ako pre koncových zákazníkov?

  • Nie, nákupy medzi firmami sa riadia obchodným zákonníkom a dohodami medzi sebou navzájom, pričom obchody s koncovými zákazníkmi sa držia pravidiel občianskeho zákonníka. Takže výmeny a vrátenia tovarov do 14 dní pre Vás neplatia. Vždy je nutné nás kontaktovať a dohodnúť sa, či je možné tovar vymieňať alebo vracať.

Môžem nakupovať na splatnosť?

  • Na splatnosť u nás nakupujú dlhoroční obchodní partneri a štátne organizácie, školy, domovy a podobne. Ak ste nový zákazník, voľbu platby na splatnosť prosím nezadávajte. Po určitom čase sa vieme dohodnúť aj na tomto spôsobe platby.

 

 

Čítať článok
4 položiek celkom