Objednávka tovaru

Ako môžem u Vás objednať tovar?
- Ideálne ak si spravíte objednávku cez eshop, ale pokiaľ je to pre Vás nevyhovujúce, môžete nám zavolať na tel. čísla 0910 901 579 alebo 0911 542 930 alebo poslať objednávku emailom na eshop@elstrote.sk
Akým spôsobom môžem zaplatiť za objednávku?
- Platba je možná prevodom na účet vopred, kartou online alebo na dobierku. Dobierka je spoplatnená 1,50 eur. V prípade , že si tovar vyzdvihnete osobne, je možné platiť aj v hotovosti u nás v predajni v Dolnej Marikovej.
Aké sú možnosti dopravy a koľko ma to bude stáť?
- Momentálne posielame tovar cez služby GLS a PACKETA. V prípade GLS si môžete zvoliť výdajné miesto za 3,10 eur, alebo kuriéra na adresu za 4 eur. V Packete ponúkame možnosť na výdajné miesta alebo Z-boxy v cene 3,69 eur. Ak ste z okolia , je možné si tovar vyzdvihnúť aj u nás na predajni v Dolnej Marikovej.
Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?
- Nie, môžete nakupovať bez registrácie, ale s registráciou získavate zľavy na nákup.
Chcem sa registrovať. Ako mám postupovať?
- Na počítači je postup nasledovný: V pravom hornom rohu kliknete na strednú ikonku panáčika
a v zobrazenom okne kliknete na "Nová registrácia" . Ak ste koncový spotrebiteľ bez IČO necháte prvú možnosť, ak ste firma alebo živnostník, ktorý chce nakúpiť pre vlastnú spotrebu, zvolíte druhú možnosť (FIRMY A ŽIVNOSTNÍCI), ak chcete nakúpiť za účelom ďalšieho predaja , zvoľte tretiu možnosť (VEĽKOOBCHODNÝ ODBERATEĽ)
- Na mobile alebo tablete kliknite v pravom hornom rohu na tri čiarky
, potom úplne dole na "Prihlásenie" a následne na "Nová registrácia".
Kedy mi príde tovar?
- Keď si v detaile produktu vyberiete konkrétnu farbu aj veľkosť (aj tovar je vo viacerých prevedeniach) , zobrazí sa Vám dodacia doba. Detailnejšie vysvetľujeme jednotlivé dodacie doby v tomto článku.
Ako zistím, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?
- Po naskladnení všetkých položiek z objednávky Vás budeme telefonicky kontaktovať. V prípade, že sa nám nepodarí spojiť, pošleme Vám email.
Ako zistím stav mojej objednávky?
- Po prihlásení sa do svojho účtu, kliknutím na ikonku panáčika vpravo hore sa dostanete do svojho klientského centra, kde nájdete prehľad všetkých Vašich objednávok. Po prijatí objednávky sa stav prepne na "vybavuje sa" , čo znamená, že dávame dokopy všetky položky z objednávky. Ak je objednávky odoslaná, stav bude "vybavená". Stav si viete preveriť u nás aj telefonicky na tel. čísla 0910 901 579 alebo 0911 542 930, alebo mailom na eshop@elstrote.sk
Nestihnem si prevziať objednávku na výdajnom mieste. Je možné predĺžiť dodaciu dobu?
- Áno, od každého prepravcu Vám príde email s informáciou o odoslaní, kde si viete upravovať aj dĺžku úložnej doby (cca o 2 dni). Ak by ste si nevedeli rady, neváhajte nás kontaktovať.
Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?
- Objednávku môžete dopĺňať, ak nebola ešte odoslaná, ale je možné, že sa potom predĺži dodacia doba. Zrušenie objednávky alebo niektorých položiek je možné len pokiaľ tovar nie je už objednaný. Tieto zmeny je ideálne nám čo najskôr nahlásiť telefonicky na tel. čísla 0910 901 579 alebo 0911 542 930.