Reklamácie

Ako mám reklamovať zakúpený tovar?
- Zašlite prosím reklamovaný tovar na našu adresu ELSTROTE spol. s r. o. , 018 02 Dolná Mariková 551 , spolu s priloženým formulárom
Potrebujem originálny obal pri reklamácii?
- Pokiaľ ho máte, budeme radi keď tovar pošlete v originálnom balení, ale nie je to pri reklamácii nevyhnutné.
Ako dlho budete riešiť reklamáciu?
- Reklamácie vybavujeme bezodkladne a bez zbytočného naťahovania. Ak sa však nejedná o náš výrobok, musíme tovar postúpiť dodávateľovi a teda doba vybavenia môže trvať dlhšie, maximálne však zákonných 30 dní.
Kde sa mám informovať, v akom stave je moja reklamácia?
- Kontaktujte naše reklamačné oddelenie reklamacie@elstrote.sk alebo na tel. čísle 0911 602 990